Author: Patric Posted: wo, 09/12/2012 - 15:20 Ik heb al een tijdje een gekleurd streepje ( het lijkt meer op de letter v ) op mijn tand, wat zou ik hieraan kunnen doen ?[attachment=0]t.jpg[/attachment] Attach vV Re: Gekleurd streepje op tand lijkt mij gewoon een beetje aanslag, tandarts of mh kan dat wegpolijsten. kan ook een beginnend gaatje zijn geweest, dan is het wellicht niet weg te polijsten, maar dat moet dan echt even gezien worden. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 09/12/2012 - 17:17 Permalink Patric Re: Gekleurd streepje op tand Als het een beginnend gaatje is, zou het dan nog verholpen kunnen worden ? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/17/2012 - 11:47 Permalink vV Re: Gekleurd streepje op tand hangt ervan af hoe ver het is, misschien toch vullen. speculeren daarover is denk ik niet zo zinvol.. al een afspraak gemaakt Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/17/2012 - 12:47 Permalink Patric Re: Gekleurd streepje op tand Was inderdaad aanslag , dat de tandarts makkelijk kon weg polijsten Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 10/04/2012 - 14:51 Permalink 7238 weergaves
vV Re: Gekleurd streepje op tand lijkt mij gewoon een beetje aanslag, tandarts of mh kan dat wegpolijsten. kan ook een beginnend gaatje zijn geweest, dan is het wellicht niet weg te polijsten, maar dat moet dan echt even gezien worden. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 09/12/2012 - 17:17 Permalink
Patric Re: Gekleurd streepje op tand Als het een beginnend gaatje is, zou het dan nog verholpen kunnen worden ? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/17/2012 - 11:47 Permalink
vV Re: Gekleurd streepje op tand hangt ervan af hoe ver het is, misschien toch vullen. speculeren daarover is denk ik niet zo zinvol.. al een afspraak gemaakt Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/17/2012 - 12:47 Permalink
Patric Re: Gekleurd streepje op tand Was inderdaad aanslag , dat de tandarts makkelijk kon weg polijsten Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 10/04/2012 - 14:51 Permalink
Re: Gekleurd streepje op tand