Vulling meerdere keren uit dezelfde kies gevallen

Author:
FrontRunner
Posted:
do, 09/20/2012 - 07:54
Bij mijn oudste zoon en bij mijn vrouw zijn in korte tijd (1,5 jaar) de vulling van dezelfde kies er meerdere keren uitgevallen, bij mijn zoon 3 keer en bij mijn vrouw 2 keer. We twijfelen daar door aan de kundigheid van onze tandarts. Om nu gelijk een nieuwe tandarts te zoeken is ook weer een hele stap. Op zich zijn we over de andere zaken meer dan tevreden.

Moeten we het meer malen uitvallen van de vulling nu zien als gewoon botte pech of toch als een gebrek aan kwaliteit (en mogelijk op zoek gaan naar een andere tandarts)?
FrontRunner

wat meer info is wel handig...zomaar uitgevallen? geen andere factoren, knarsen, in voeding en zo? en wat zegt de tandarts er zelf van?

Ja, zo maar uitgevallen en zo ver ik weet geen andere factoren zoals jij die noemt die hier van invloed op kunnen zijn. Tandarts zegt eigenlijk niets specifiek, dan alleen een constatering dat de vulling er uit is en opnieuw gevuld moet worden. Ik begrijp uit jouw reactie dat we misschien daar wat meer naar hadden kunnen vragen (maar niet hebben gedaan)..... Nogmaals we zijn niet bekend met factoren zoals knarsen, voeding etc. dat gaat allemaal goed.
do, 09/20/2012 - 08:16 Permalink