Hoi,
In mei van dit jaar heb ik mijn eerste gaatje + witte vulling ooit gehad. Ik ben dus niet ervaringsdeskundig :-)
Ik heb eigenlijk nooit last van de kies met de vulling. Alleen heel af en toe als ik op iets hards bijt voel ik een kleine pijnscheut.
Bijv. toen ik een keer op een stukje mais uit de popcorn zak beet en vandaag 2x toen ik op een (normale) pepernoot beet.
Nu vraag ik me af. Is het normaal dat een vulling een beetje pijn doet als je op wat hards bijt? Of moet ik hiermee even terug naar de tandarts.
Bij gewoon eten en drinken heb ik 0,0 last dus hopelijk valt het mee.
Alvast bedankt!
In mei van dit jaar heb ik mijn eerste gaatje + witte vulling ooit gehad. Ik ben dus niet ervaringsdeskundig :-)
Ik heb eigenlijk nooit last van de kies met de vulling. Alleen heel af en toe als ik op iets hards bijt voel ik een kleine pijnscheut.
Bijv. toen ik een keer op een stukje mais uit de popcorn zak beet en vandaag 2x toen ik op een (normale) pepernoot beet.
Nu vraag ik me af. Is het normaal dat een vulling een beetje pijn doet als je op wat hards bijt? Of moet ik hiermee even terug naar de tandarts.
Bij gewoon eten en drinken heb ik 0,0 last dus hopelijk valt het mee.
Alvast bedankt!
Re: Pijn bij eten harde dingen
Re: Pijn bij eten harde dingen
Ga ik ook doen hoor. Ik heb de 1e week van november controle dus dan vraag ik het sowieso. Ben meer nieuwsgierig.
Omdat ik verder nooit last heb van de vulling. Ook niet als ik er bewust heel hard op druk met mijn vinger.
Het is nu in 5 maanden tijd misschien 3 keer voorkomen. Vandaar mijn nieuwsgierigheid of dit er misschien gewoon bij hoort. Het is toch iets onnatuurlijks in je mond immers.