Hoi,
ik heb geel-wit gevlekte kiezen en mijn tandarts weet niet hoe dit komt en wat er aan te doen is. De vlekken zijn gelijk voor elk paar kiezen, dus mijn eerste kies linksboven heeft hetzelfde vlekkenpatroon als mijn eerste kies rechtsboven en mijn tweede kies linksboven heeft weer dezelfde vlekken als de tweede kies rechtsboven. Ik gebruik sinds 5 jaar inhalatiecorticosteroiden voor astma maar volgens mijn tandarts is dit niet de oorzaak van de vlekken. Ook polijsten helpt niet.
Wie heeft een idee hoe ik aan deze vlekken kom? En is er iets aan te doen?
ik heb geel-wit gevlekte kiezen en mijn tandarts weet niet hoe dit komt en wat er aan te doen is. De vlekken zijn gelijk voor elk paar kiezen, dus mijn eerste kies linksboven heeft hetzelfde vlekkenpatroon als mijn eerste kies rechtsboven en mijn tweede kies linksboven heeft weer dezelfde vlekken als de tweede kies rechtsboven. Ik gebruik sinds 5 jaar inhalatiecorticosteroiden voor astma maar volgens mijn tandarts is dit niet de oorzaak van de vlekken. Ook polijsten helpt niet.
Wie heeft een idee hoe ik aan deze vlekken kom? En is er iets aan te doen?
Re: vlekken op kiezen
Ik kan momenteel geen foto plaatsen maar dat zal ik vrijdag doen.
Hierbij de foto's. Het was lastig om goede foto's te maken, helaas is de lichtval niet ideaal en daardoor zijn op de foto ook glimmende stukken te zien die in het echt niet wit zijn. Om het te verduidelijken heb ik er pijltjes bij gezet.