Van het kastje naar de muur

Author:
DaantjuhW
Posted:
ma, 10/29/2012 - 19:40
Hallo,

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen want ik heb nu het idee dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Zo'n 2 jaar geleden heb ik een half jaar met een zenuwontsteking in een rechterbovenkies rondgelopen. Na heel veel getob; antibiotica, fysio voor mijn kaak is er tenslotte een 3D foto van mijn kaak gemaakt in het Erasmus. Uit die foto bleek dat ik heel veel achterstallig onderhoud had aan mijn gebit (en dat terwijl ik elk half jaar trouw naar de tandarts ga). Enfin, andere tandarts gezocht, zenuwontsteking verholpen en ook nog 2 kiezen getrokken maar goed, ik hoopte nu van de pijn verlost te zijn. Dit was maar van korte duur. Al na een paar maanden had ik aan de rechterbovenkant weer last van mijn gebit, dit ging af en aan. Bij controle heb ik dit aangegeven maar volgens mijn nieuwe tandarts zat t probleem in mijn holtes. Op de foto was idd niets te zien. Dus antibiotica gehaald, dit had geen effect, neusspray gehaald, even had ik het idee dat het verbeterde. Bij een KNO arts geweest, die zag geen afwijkingen. Bij de laatste controle weer de tandarts erover aangesproken, die heeft op de kiezen getikt maar daar voelde ik niets van. Helaas heb ik nog wel steeds pijn in mijn bovenkaak (en soms ook door mijn hele kaak) en ook hoofdpijn en ik weet niet meer wat ik nu verder moet doen. Heeft iemand een advies?
vV

toch denk ik dat je het wel doet (typische combinatie van klachten namelijk). kan ook klemmen zijn, maar iets zit er in die richting. Kan ook zijn dat omdat je kiezen mist je verkeerde belasting op de kaakgewrichten hebt, dat kan en triggeren voor knarsen, maar ook op zich zelf al pijnklachten veroorzaken.
di, 10/30/2012 - 10:25 Permalink