Eindeloos gebed

Author:
Alberte
Posted:
zo, 11/04/2012 - 12:24
in sept had ik een wortelkanaalbehandeling, daarna nog steeds pijn,weer naar de tandarts,
er werd anti biotica voorgeschreven, ca 3 wln lang gebruikt. Echter nu begint
de behandelde tand opnieuw, te tintelen, mijn kaak stijf. Moet ik eens naar een mondhygieniste? Nb ben ondertussen duizenden euro s kwijt, buiten mijn verzekering om.
Alberte

Uiteraard was de eerste behandeling in mei ca 480, dan het andere wortelkanaal. 0pnieuw 480 en consult daarna 35 om antibiotica voor te schrijven. Limiet verzekering 500 dus het loopt uit de hand. En nog steeds druk op de kaak. Voel het soms in de hals en arm. Ga failliet als ik weer ga...
zo, 11/04/2012 - 14:14 Permalink
Alberte

Dag,
Draait in eerste instantie om de pijn, he die na zoveel inspanning van de verder aimabele tandarts, niet over gaat. En vervolgens; het was een voortand, de vorige keer een kies. Honderden is genoeg toch, nu 600 zelf bekostigen. Met een redelijk inkomen heb je geen voorzieningen op dat vlak.
zo, 11/04/2012 - 15:08 Permalink
vV

2verschillende behandelingen dus. Overigens is ab symptoombestrijding, en als het terugkomt heeft nogmaals ab alleen zin om tijd te rekken,neit als. Behandeling op zich..dus volgende stap is eventueel herbehandeling, wellicht kanaal gemist cq niet gevonden, of een ander probleem wat door de tandarts niet op te lossen is, komt regelmatig voor, het lichaam reageert helaas niet altijd zoals gewenst of verwacht.
zo, 11/04/2012 - 15:24 Permalink
toothje

U zegt dat de pijn uitstraalt naar uw hals en arm. Maar wat mij dan meteen te binnen schiet... heeft u wel eens een check laten maken omtrent uw hart? Het kan ook wijzen op hartklachten. Daar wil ik u niet bang mee maken hoor, maar misschien wel goed om even te laten controleren.
zo, 11/04/2012 - 16:17 Permalink