Vlekken! Help!

Author:
Miranda24
Posted:
do, 11/15/2012 - 21:26
[attachment=0]image.jpg[/attachment]Ik heb Sinds kort deze vlekken op op mijn tanden, wat is dit en hoe kom ik er van af? Ik poets goed, ik flos en gebruik een spoeling. Ik rook niet en drink bijna nooit cola. Vind t echt vreselijk! Dit kan toch geen tandsteen zijn?
Attach
Illuminus

Dit is vooral aanslag of verkleurde plaque, wellicht door iets dat je eet of drinkt.

Is overigens goed weg te halen door de tandarts/mondhygieniste/preventie-assistente.

Welk spoelmiddel gebruik je?
do, 11/15/2012 - 22:38 Permalink
advies

Dat is aanslag. Komt waarschijnlijk door gebruik van corsodyl, mogelijk in combinatie met het drinken van thee.

Even een gebitsreiniging in een tandarts- of mondhygienistenpraktijk en je gebit zal weer mooi wit zijn.

Verder schrijf je dat je floss gebruikt. Over het algemeen heeft het gebruik van tandenstokers meer effect. Of beide gebruiken. Als je toch naar een tandarts of mondhygieniste gaat kun je gelijk even vragen wat ze jou op dit gebied adviseren.
vr, 11/16/2012 - 09:32 Permalink
vV

Ik zie aan de foto die tandvleesontsteking. Corsodyl alleen gaat niet helpen. Op naar mh of tandarts want dier moet professioneel gereinigd, en je mondhygiëne moet bijgesteld want is blijkbaar niet afdoende.
vr, 11/16/2012 - 17:56 Permalink