Author: kimmiek Posted: vr, 11/16/2012 - 15:37 Ik heb volgens mij een gat rechts bovenin, tussen m'n achterste twee kiezen. Helemaal bovenin. Ik heb een zeurend gevoel... Moet ik een wkb?? Omdat zo'n gat dicht bij je wortels zit ? Ik ben als de dood namelijk!! Newtan Re: Gat bovenin kies Lekkere vraag voor de vrijdagmiddag. Maar eigenlijk vallen die gaten doorgaans wel mee. Wil je een wortelkanaalbehandeling? Wacht dan nog drie maanden. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 11/16/2012 - 15:45 Permalink kimmiek Re: Gat bovenin kies Is best een simpele vraag toch?? Ik heb geen 'zenuwgevoel'.... En met iets van ijzer tegen mn kies tikken geeft ook geen reactie. Is dat niet heel lastig boren? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 11/16/2012 - 16:05 Permalink Newtan Re: Gat bovenin kies Wij kunnen lastige dingen :wink: Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 11/16/2012 - 20:21 Permalink 473 weergaves
Newtan Re: Gat bovenin kies Lekkere vraag voor de vrijdagmiddag. Maar eigenlijk vallen die gaten doorgaans wel mee. Wil je een wortelkanaalbehandeling? Wacht dan nog drie maanden. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 11/16/2012 - 15:45 Permalink
kimmiek Re: Gat bovenin kies Is best een simpele vraag toch?? Ik heb geen 'zenuwgevoel'.... En met iets van ijzer tegen mn kies tikken geeft ook geen reactie. Is dat niet heel lastig boren? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 11/16/2012 - 16:05 Permalink
Newtan Re: Gat bovenin kies Wij kunnen lastige dingen :wink: Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 11/16/2012 - 20:21 Permalink
Re: Gat bovenin kies
Maar eigenlijk vallen die gaten doorgaans wel mee.
Wil je een wortelkanaalbehandeling?
Wacht dan nog drie maanden.
Ik heb geen 'zenuwgevoel'.... En met iets van ijzer tegen mn kies tikken geeft ook geen reactie. Is dat niet heel lastig boren?