veel tandpijn / Lekkende vulling

Author:
Diana86
Posted:
vr, 11/30/2012 - 16:34
Hallo,

Ik ben vorige week bij de tandarts geweest. Ik heb nu een nieuwe tandarts. Toen de vorige tandarts er nog zat had ik al last van een kies. Deze is toen gevuld omdat er een gaatje zou zitten. Tijdens het boren heb ik veel last gehad van pijn, terwijl hij wel een verdoving heeft gegeven. De pijn ging niet weg en ik ben daarna een keer terug geweest. De oude tandarts gaf aan niets te kunnen vinden en zei dat het aan de glazuur laag lag.

Nu ik eenmaal een nieuwe tandarts heb, ben ik weer met de klachten terug gegaan. In eerste instantie dacht men dat de vulling te hoog lag, dus deze is een stukje afgeslepen. Daarna ging de pijn nog niet weg. Daarna nog een keer terug gegaan en toen zijn er foto's gemaakt, maar hier was weer niets op te zien. Het voorstel was om nieuwe vullingen aan te leggen ( 2, omdat ik nu ook last had van een kies daar naast ) Deze zijn vorige week dus opnieuw gevuld. In de avond had ik zo'n tandpijn dat ik naar bed ben gegaan. Ik kon het niet volhouden. Op internet las ik echter dat dat normaal kon zijn dus heb er verder niets mee gedaan. De vulling lag wel weer te hoog, dus de dag daarna weer terug gegaan om dit te laten verhelpen. Ook dit deed enorm veel pijn!

Nu ben ik ondertussen een week verder en heb ik nog steeds last van tandpijn. Vanmiddag alweer bij de tandarts geweest en nu blijken beide vullingen te lekken. Ik kan echter pas over 2 weken terecht om deze opnieuw te laten vullen terwijl ik wel pijn aan de 2 kiezen heb. Kan dit kwaad? Ik ben zo bang dat het alleen maar erger wordt. Ook omdat ik al zo lang last heb van beide kiezen. Daarnaast vraag ik me af of het hiermee verholpen is... Iemand een idee wat het nog meer zou kunnen zijn en of het kwaad kan dat de lekkende vullingen pas over 2 weken worden vervangen?

Alvast bedankt!
vV