Na 3 maanden nog steeds pijn na trekken kies.

Author:
Sable1975
Posted:
za, 12/15/2012 - 16:07
Hallo

Ik heb een probleem. 3 maanden geleden heb ik mijn hoekkies laten trekken. Ik had er toen een soort zenuwpijn aan. Het trekken ging relatief eenvoudig. Na twee weken kwam er een pijn opzetten en ben toen terug gegaan. Ze hebben toen gespoeld, maar het zag er verder allemaal goed uit. Na deze spoeling kwam de pijn weer terug. Dit was dezelfde pijn waarvoor mijn kies eruit getrokken is. Ben weer terug gegaan en ze hebben foto's gemaakt maar ook dat zag er goed uit. Uiteindelijk hebben ze bij een noodarts een gaasje erin gedaan met kruidnagel en dit haalde die vervelende pijn weg. Telkens als dat gaasje eruit viel ben ik er terug gegaan en werd het er opnieuw ingedaan. Nu na twee maanden helpen deze gaasjes niet meer en wil mijn tandarts mij niet meer verder helpen en zegt dat het tussen mijn oren zit deze pijn. Met pijnstillers is deze pijn niet weg te halen vanaf het begin af aan niet meer.
Het voelt ook echt als zenuwpijn en trekt door in m'n hele lichaam. Ben er ook van aan het trillen en weet echt niet meer waar ik het moet zoeken. Iemand tips hier wat ik nog zou kunnen doen
vV

In de eerste plaats zou ik snel weg bij die tandarts...klachten als dit dien je serieus te nemen, en als je hetnals tandarts niet meer weet door te sturen naar eventueel de kaakchirurg. Dus andere tandarts, en die de zaak uitleggen, en als het een goede is stuurt hij zelf door. Dat er op oto niets te sien is verbaasd mij niets.... Als je als tandarts op dat feit de conclusie baseert dat het bij de patient wel tussen de oren zal zitten mist ie toh een stukje kennis.
za, 12/15/2012 - 16:47 Permalink