Hallo allemaal,
Ik ben vorig jaar flink toegetakeld met een hamer in mijn gezicht.
Gevolg mijn hele rechter boven kaak is als laatste red middel om van de pijn af te komen leeg getrokken
13 t/m 17 dat wil zeggen van mijn hoek tand tot achterste kies weg.
Ik ben een jonge vrouw van 27 en voel me meer dan dood ongelukkig met een half lege mond.
inmiddels ben ik uiteraard bezig met een letselschade advocaat om alle schade op de daders te verhalen, maar daar gaat veel tijd in zitten en ik kan zomaar een jaar tot twee jaar verder zijn.
Kan iemand mij vertellen hoe ik zo snel mogelijk aan iets van tanden in mijn mond kom.
Plaatjes en dergelijke schijnen geen optie te zijn omdat ik deze nergens aan vast kan haken
zodat ik weer :D door ht leven kan inplaats van :smt010 :(
Ik hoop daat iemand mij de oplossing kan vertellen
Groetjes
Ik ben vorig jaar flink toegetakeld met een hamer in mijn gezicht.
Gevolg mijn hele rechter boven kaak is als laatste red middel om van de pijn af te komen leeg getrokken
13 t/m 17 dat wil zeggen van mijn hoek tand tot achterste kies weg.
Ik ben een jonge vrouw van 27 en voel me meer dan dood ongelukkig met een half lege mond.
inmiddels ben ik uiteraard bezig met een letselschade advocaat om alle schade op de daders te verhalen, maar daar gaat veel tijd in zitten en ik kan zomaar een jaar tot twee jaar verder zijn.
Kan iemand mij vertellen hoe ik zo snel mogelijk aan iets van tanden in mijn mond kom.
Plaatjes en dergelijke schijnen geen optie te zijn omdat ik deze nergens aan vast kan haken
zodat ik weer :D door ht leven kan inplaats van :smt010 :(
Ik hoop daat iemand mij de oplossing kan vertellen
Groetjes
Re: hoe kom ik aan implantaten na wat mij is over komen
Is kaakchirurg via gesprek/afspraak huisarts geen optie? Dan wordt het misschien via basisverzekering vergoed.
Anders kost het je een hoop geld en dat zal waarschijnlijk het probleem zijn. Anders kan je gewoon naar de tandarts nm.
Maar de tandarts is het eerste aanspreekpunt. De vraag is in essentie is er iets te halen. Dit is precies het soor calamiteit waarvan ik zeg dat hoort een verzekering te dekken, en juist daarbij zijn ze wellicht niet thuis. Als tandarts is het eerste wat ik zou doen kontakt opnemen met het cbt om na te vragen wat wellicht , verzekerings technisch dus via basisverzekering, de opties zijn. Daar kan je dan wellicht mee verder. Ook moet er natuurlijk voor een begroting en dus kostenplaatje gezorgd worden niet alleen voor herstel nu maar ook de kosten die in de toekomst gemaakt moeten wordenvoor onderhoud en welicht nog een keer of 2 tot 3 vervanging van kronen en zo. De advokaat weet daar als het goed is wel weg mee.
Tevens zou ik adviseren aan de advokaat, als hij het nog niet gedaan heeft en voorzover mogelijk zsm zorgen voor beslag op roerende zaken of rekeningen van schuldigen, voorzover mogelijk en voorzover er iets te halen is, want welliht is er nu nog iets te halen maar na een paar jaar procederen niet meer...
Als het goed is heeft u ook kontaktgegevens van slachtofferhulp gekregen, zou ik ook zeker gebruik van maken want die kunnen wellicht ook hierin een rol spelen, zij zijn er niet alleen voor een luisterend oor heb ik in een andere casus begrepen. ( staat meen ikmook op dit forum, zoekfunctie!)
Ga wel achter de daders aan m.b.v. een letselschadeadvocaat. De zorgverzekeraar zal als er aanspraak is het ook gaan verhalen en vaak met je advocaat contact opnemen. Veel sterkte.
ทางเข้า gclub