Stukje afgebroken van een porseleinen brug!!

Author:
okmer53
Posted:
vr, 12/21/2012 - 17:08
Bij een val zijn er stukjes afgebroken van mijn porseleinen brug (7 delig), nu zegt mijn tandarts,
dat de hele brug vervangen moet worden!!! Kosten ca 3500 euro. Is het niet mogelijk om de
(voor) tanden op te bouwen, zoals soms bij kiezen gebeurt???
fransaki

Als het niet te groot is kan je met composiet met goed hechtsysteem wel repareren, wat ook wel wordt gedaan is een facing prepareren en dan door het laboratorium porceleinen schildje laten maken en die weer op de brug bevestigen. Hele brug vervangen kan natuurlijk nog wat ongewilde schade aan zenuwen geven met alle gevolgen van dien....
vr, 12/21/2012 - 19:50 Permalink
VIVAMED

Hallo,

het is inderdaad heel veel geld om de brug te vervangen. Als er geen andere oplossing kan gevonden worden in Nederland dan vervangen, en je wilt ook niet zoveel uitgeven, zou ik je aanraden om het via medisch toerisme te laten doen. Je kan er een reis aan koppelen en veel goedkoper van af zijn.

Groetjes
di, 01/22/2013 - 13:58 Permalink
vV

@VIVAMED, het is niet de bedoeling van dit forum reclame te maken, niet direct ook niet indirect. Wil je zo vriendelijk zijn hiermee op te houden? want beide postings die je hebt, de enige twee, zijn te beschouwen als spam m.i. ook al is hety verpakt in wat een antwoord op een probleem lijkt.

De betiteling medisch toerisme alleen al...
di, 01/22/2013 - 15:38 Permalink