Ik heb een begroting gekregen voor het plaatsen van een kroon op een implantaat, het implantaat is vorig jaar elders geplaatst.
De implantoloog heeft een doosje met materiaal voor het plaatsen van de kroon meegegeven waarop staat: 'er mag aan geslepen worden'. De kosten van de kroon zijn 237,56, + 625,00 materiaal/techniekkosten. Verder staat er verdoving 13,50, en beetregistratie 80,99 bij op de begroting. Nu lijken m.n. de materiaal/techniekkosten me hoog, klopt dat?
De implantoloog heeft een doosje met materiaal voor het plaatsen van de kroon meegegeven waarop staat: 'er mag aan geslepen worden'. De kosten van de kroon zijn 237,56, + 625,00 materiaal/techniekkosten. Verder staat er verdoving 13,50, en beetregistratie 80,99 bij op de begroting. Nu lijken m.n. de materiaal/techniekkosten me hoog, klopt dat?
Re: plaatsen kroon op implantaat
Wat u noemt is wel aardig in lijn, en ook nog implantaatmerk afhankelijk ook. Het verbindingstuk wat nodig is voor verbinding implantaat en kroon is het dure deel.
Ik begrijp dat degeen die het implantaat geplaatst heeft geen begroting van het geheel heeft gemaakt?