Ik ben dinsdag naar de tandarts gegaan met een kaakontsteking. Extractie van een kies heeft plaatsgevonden. Zwelling is sindsdien alleen maar toegenomen. Ik heb inmiddels een dubbele onderkin en de ontsteking loopt door naar mijn borstbeen. De onsteking voelt steeds harder aan. Ik slik alleen Ibuprofen om de pijn een beetje in bedwang te houden. Ik zou graag willen weten of dit tot het normale verloop van een kaakonsteking behoort.
Re: Kaakontsteking
Mijn vraag : vorige weekvrijdag is mijn verstandskies getrokken ( linker bovenkaak) en nu zit ik al een week met een hevige kaakonsteking en een zeer ranzige smaak in mijn mond. De pijn straalt uit naar mijn jukbeenderen en branderige ogen, heb veel koorts. afgelopen vrijdag ( een week later) ben ik terug geweest en de tandarts heeft de wond "schoongespoten" hierbij kwam een ontiegelijke vuliligheid uit , nu werd ik naar mijn mening afgescheept met een mondspoeling ( perio aid ) om dit maar een weekje te proberen en dan volgende weke terug te komen.... nu wil het geval dat ik vandaag ( zaterdag 8 dagen later) weer koorst aanvallen heb en dezelfde klachten als voorheen.... een antibioticakuur wil deze tandarts niet geven - ( hierom twee keer gevraagd ) nee sterker nog volgende week vrijdag mag ik terug komen om dan weer te gaan kijken en dan de wond open te maken en deze in zijn totaliteit schoon te spuiten....
ik slik al sinds 8 dagen minimaal 4 ibuprofen pillen per dag - om de koorts en de pijn te verzachten
Wat naar mijn mening niet echt goed is voor de maagwand.....
Iemand advies ?
m.vr.gr
Remco