HELP! Mond kan niet meer open met abces, wat nu?

Author:
Nancy1208
Posted:
ma, 03/11/2013 - 19:52
Vorige week woensdag had ik voor het eerst pijn bij mijn verstandskies, vrijdag kon ik terecht bij de tandarts, maar inmiddels was mijn linkerwang en kaak al een heel stuk dikker en kreeg ik mijn mond niet meer goed open.
De oplossing zou zijn om de verstandskies te trekken, maar dit kon niet meteen omdat mn onstoken kies niet verdoofd kon worden en mijn mond niet goed open kon.
Ik werd naar huis gestuurd met een receptje voor amoxicilline en brufen bruis tegen de pijn. Het weekend zo doorgemodderd, terwijl ik feestjes had, waarbij ik dus gewoon niet meer kon eten. Slapen deed ik al erg slecht sinds woensdagnacht. Een vreselijke kloppende pijn. Dus oververmoeid. Dag vier van de antibiotica kuur is nu voorbij, maar ik merk nog altijd niet dat mijn mond weer open kan. En pas wanneer hij open kan, wordt hij er pas uitgetrokken... ik ben nu de wanhoop nabij. Ik krijg niet eens een vinger tussen mn tanden.
En helaas heb ik ook geen plekje in mn mond waar wat uit kan, dus de druk blijft.
Vandaag nog weer gebeld en kreeg paracod 500/20 erbij. En ik moet afwachten, zeiden ze.

Nu mijn vraag, heeft iemand een idee hoe lang dit duurt voor mn mond weer open kan? En hoelang het duurt voor de AB zijn werk gaat doen? Ik ga over drie weken vliegen, en wil heel graag dat ik er voor die tijd af ben. Bovendien ben ik nu zo slap als een vaatdoek.
Iemand tips voor me? Ik ben je dankbaar!
mecánico para …

Kauwen op gaasjes die gedrenkt zijn in 1,5 % waterstofperoxide is het enige at helpt. Dat hele recept antibiotica, helaas moet je het afmaken die kuur, maar is zo ontzettend niet nuttig. Degene die dat voorschrijft heeft werkelijk gewoon geen idee wat i nou eigenlijk aan het behandelen is.....en daardoor slikt u nu nodeloos medicatie.
Slechte behandelstrategie, geendiagnose, maar wat doen....... Ik word van dit soort figuren steeds cynischer
ma, 03/11/2013 - 21:20 Permalink