vaste brug

Author:
jotterwiet
Posted:
ma, 03/18/2013 - 15:45
Ik heb kort geleden implantaten laten zetten dit is goed gegaan maar de vaste brug zit niet zo als het moet praat met lucht ik zou het liefste deze bij een tandarts in mijn eigen buurt laten goed maken
Kan dit voor eigen rekening
vV

dat kunnen alleen die tandartsen zelf bepalen. Bedenk dat die aanpassing als het iets is wat verkeerd is vorm gegeven wellicht kostenloos kan via degeen die het geplaatst heeft, en dat bij werk door anderen je rechten bij problemen ermee weg zijn.
di, 03/19/2013 - 08:08 Permalink
jotterwiet

Bedankt voor de reactie en ja daar was ik al bang voor maar zijn dat dan alle rechten ook de garantie op de implantaten of alleen de brug.
Van de implantaten heb ik helemaal geen last nu niet tijdens het plaatsen en erna ook niet dat is echt heel goed gegaan helemaal geen pijn gehad.
Groetjes
wo, 03/20/2013 - 07:58 Permalink
vV

geen pijn betekent niet dat het goed is/gaat, zeker bij implantaten, reden om regelmatig te controleren. Als er iets met de brug niet goed gaat , kan dat ook gevolg hebben voor de implantaten ja.
een van de risico`s van shoppen en/of meerdere mensen eraan laten werken. Maar overleg ook eens met degeen die het gemaakt/geplaatst heeft wat die ervan denkt.
wo, 03/20/2013 - 08:10 Permalink
jotterwiet

Oké bedankt
Ik heb een afspraak kon helaas pas in april en hoop dat het goed komt heb er lang voor moeten sparen en was dus erg gelukkig dat ik het kon laten doen.
Nu het (nog)niet goed zit voel ik me ongelukkig
wo, 03/20/2013 - 08:41 Permalink