Hallo forumleden,
3 jaar geleden voor het laatst bij de tandarts geweest en daar 1 keer een pijscheut gehad met het boren waardoor ik niet meer durfde (angsthaas). Nu een jaar ongeveer zo nu en dan pijn, jullie moeten weten 2 kiezen welke naast elkaar staan waar een stukje vanaf is gebroken, 1 is destijds tijdelijk gevult de ander is open. Soms een vieze smaak in m'n mond enfin.
Vandaag was ik het zat: weer last, 2 panadol plus genomen, geen verlichting..... pfff wat doe ik eraan? Antwoord: de tandarts bellen.
Daarnet gebeld en een aardige mevrouw gesproken welke mij opzocht in het systeem en een afspraak gemaakt waarbij ze eerst gaan kijken en een behandelplan gaan opstellen. Als ik erge last krijg moet ik eerder bellen.
Voel me zo opgelucht dat ik die stap heb gezet, niet normaal! :D :D :D :D
Dit wilde ik even delen, de stap om te bellen is het zwaarst!
3 jaar geleden voor het laatst bij de tandarts geweest en daar 1 keer een pijscheut gehad met het boren waardoor ik niet meer durfde (angsthaas). Nu een jaar ongeveer zo nu en dan pijn, jullie moeten weten 2 kiezen welke naast elkaar staan waar een stukje vanaf is gebroken, 1 is destijds tijdelijk gevult de ander is open. Soms een vieze smaak in m'n mond enfin.
Vandaag was ik het zat: weer last, 2 panadol plus genomen, geen verlichting..... pfff wat doe ik eraan? Antwoord: de tandarts bellen.
Daarnet gebeld en een aardige mevrouw gesproken welke mij opzocht in het systeem en een afspraak gemaakt waarbij ze eerst gaan kijken en een behandelplan gaan opstellen. Als ik erge last krijg moet ik eerder bellen.
Voel me zo opgelucht dat ik die stap heb gezet, niet normaal! :D :D :D :D
Dit wilde ik even delen, de stap om te bellen is het zwaarst!
Re: Stoute schoenen aangetrokken --> Trots op mezelf
Ik herken me zo erg in jouw verhaal, 5 jaar niet naar de tandarts geweest. En een aantal weken geleden ook de stap genomen.
Re: Stoute schoenen aangetrokken --> Trots op mezelf
Resultaat: moet 2 wortelkanaalbehandelingen aan 2 kiezen verder kreeg ik complimenten over mn gebit dat het er prima uitzag 27mei gaan we voor de eerste behandeling en daarna nog een keer en dan is alles weer picco bello! :D