Slecht gebit

Author:
razerke
Posted:
zo, 04/07/2013 - 21:24
Goedendag,

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik heb al sinds mijn 10 jaar redelijk slechte tanden. Toen poetste ik altijd 2 a 3 x per dag zeker en toch had ik bij elke controle 2 a 3 gaatjes. Nu sinds mijn 16 a 17 jaar ben ik zwaar de fout in gegaan door minder en minder op mijn mondhygiene te letten. Nu vele jaren later ( ben nu 25) is mijn bovenste rij voorste tanden redelijk afgetakeld. Ik schaam me ook enorm voor dit en zou nu eindelijk de stap willen zetten voor dit te laten rechtzetten. Nu vraag ik mij af of er ook iets aan gedaan kan worden. 1 van de voorste tand staat op het punt om te breken in het midden (kan deze een beetje vooruit duwen) de snijtanden zijn deels weg vanboven. Ik weet zeker dat de voorste tand getrokken zal moeten worden en een implantaat zal voorzien voor moeten worden. Maar nu vroeg ik mij af of de andere tanden waarvan er een deel weggerot zijn aan de bovenkant nog iets aan gedaan kan worden. Ik kan eventueel wel foto doorsturen.

Mvg,
vV

aan digitale info heb je niet zo veel, het is handiger gewoon een tandarts op te zoeken om de mogelijkheden te bekijken en te bespreken en er daadwerkelijk iets aan te doen. Nu ben je dat proces eigenlijk alleen maar aan het vertragen. Wat wil je precies bereiken met info van hier vraag ik mij af, want daadwerkelijk behandelen kunnen wij toch niet?
ma, 04/08/2013 - 08:26 Permalink