Ik weet niet zo goed waar ik het topic moet plaatsen, dus doe ik het maar hier. Komt het meest overeen. Ik heb al vanaf mijn jonge jaren een slecht gebit en heb daardoor ook allerlei kronen en wortelkanaalbehandelingen gehad. Alleen mijn tanden zijn nog "echt". Nu ik 53 ben, ben ik met een vernieuwing bezig van sommige kronen.
Een kennis is ziek en hij is bij een kliniek geweest, waarbij een bio-holistische tandarts eerst het gebit heeft nagekeken en gerepareerd. Deze tandarts zegt dat een kies met een WKB een dode kies is en niet in het lichaam thuishoort. Dat daardoor allerlei ziektes kunnen ontstaan. Ook bv amalgaanvullingen zijn zeer slecht voor de gezondheid zegt hij. Deze tandarts werkt niet met chemische stoffen.
Heeft iemand hier weleens iets over gehoord. Voor mij zou dit betekenen dat ik, als ik een gezonde mond wil hebben, al mijn kiezen moet laten trekken. Dat is nogal wat. Vraag mij af hoe dit zit? De kliniek waar de kennis is geweest staat erg hoog aangeschreven.
Wat doe ik met dit verhaal? Ben benieuwd naar de reacties.
Groet Djeena
Een kennis is ziek en hij is bij een kliniek geweest, waarbij een bio-holistische tandarts eerst het gebit heeft nagekeken en gerepareerd. Deze tandarts zegt dat een kies met een WKB een dode kies is en niet in het lichaam thuishoort. Dat daardoor allerlei ziektes kunnen ontstaan. Ook bv amalgaanvullingen zijn zeer slecht voor de gezondheid zegt hij. Deze tandarts werkt niet met chemische stoffen.
Heeft iemand hier weleens iets over gehoord. Voor mij zou dit betekenen dat ik, als ik een gezonde mond wil hebben, al mijn kiezen moet laten trekken. Dat is nogal wat. Vraag mij af hoe dit zit? De kliniek waar de kennis is geweest staat erg hoog aangeschreven.
Wat doe ik met dit verhaal? Ben benieuwd naar de reacties.
Groet Djeena
Re: wortelkanaalbehandelingen
Ik ben benieuwd waarmee hij dan vullingen legt trouwens?
Ik heb gisteren de naam van de kliniek in een privébericht naar je gemaild. De kennis dacht er ook nog over om naar de bio-holistische tandarts in Belgie te gaan maar koos uiteindelijk voor de kliniek die ik naar je heb gestuurd.
Groet Djeena
Groet Djeena