Wijsheidskies

Author:
Tureluurs
Posted:
vr, 04/12/2013 - 07:48
Hallo,

Ik hoop dat ik hier eventjes mijn verhaal kwijt kan dat jullie me ook misschien kunnen helpen.

Afgelopen dinsdag is mijn wijsheidskies er bij de kaakchirurg uitgetrokken en de wond is gehecht.
De behandeling zelf ging soepel ging heel snel (gelukkig want ik was er erg zenuwachtig voor)
Maar de 48 uur erna bleef de wond nabloeden ik werd donderdagochtend wakker en er lag een plasje bloed naast mijn kussen daar schrok ik van.
Dus ik belde de kaakchirurg op en kon gelijk komen, Fijn!
Ik ga naar de chirurg toe, toen zei hij: Oh ik wil er nog wel even een draadje in hangen. en binnen no time had ik het weer verdoofd.. Ik naar huis en op de bank gaan zitten, na een half uur heb ik het gaasje eruit gehaald (was pijnlijk)
En sindsdien is het niet goed gegaan.. Hij heeft mijn wang nu vastgehecht, en het bloed gaat nu 2 keer zo snel eruit blijft maar komen... Heb ik zelf een gaasje gefabriceerd (Ik las op internet dat daardoor het wel eens kan gaan stoppen) ik heb geen gaasjes van de chirurg gekregen. ook heb ik het gevoel dat het nu rot ruikt (Verdorven)
Ik kan nu echt niet slapen. er zit zoveel druk op, mijn neus doet nu zeer als ik lig en mijn hals is ook dik (Ik krijg mijn kaak niet eens meer open!!) en ik wordt nu gewoon misselijk door het bloed denk ik.
Was ik maar niet naar de chirurg terug gegaan.
Mijn vraag is nu, Wat moet ik doen?? Ik durf niet meer naar de chirurg!!!

Ik hoop snel van jullie te horen
Groetjes Steven
Tureluurs

Oh, het is Broxil sorry.

En nu nog een vraag, Er staat in de bijsluiter dat er complicaties kunnen optreden (Gezwollen gezicht)
en dat ik dan contact op moet nemen met de apotheker/arts

Maar! Ik heb al een gezwollen gezicht door het trekken van de kies!
Hoe zie ik het verschil?
vr, 04/12/2013 - 20:19 Permalink