Beste Mensen,
Ik moet van mijn Preventie-Assistente elke dag tandenstokers gaan gebruiken maar ik moet ze er dus tussen steken zover dat hij zelfs onder het retentiedraadje komt ik zelf ben bang dat mijn draadje daardoor los gaat :oops: want tandenstokers lopen schuin en de schuine kant loopt dus elke keer tegen het draadje te duwen...
Bedankt voor uw/je hulp,
Mvg
Ik moet van mijn Preventie-Assistente elke dag tandenstokers gaan gebruiken maar ik moet ze er dus tussen steken zover dat hij zelfs onder het retentiedraadje komt ik zelf ben bang dat mijn draadje daardoor los gaat :oops: want tandenstokers lopen schuin en de schuine kant loopt dus elke keer tegen het draadje te duwen...
Bedankt voor uw/je hulp,
Mvg
Re: Tandenstokers met retentiedraad.
Hallo Lieneke,
Ik heb na het gebruiken van de tandenstoker op de plek waar het draadje zit ook een hele drukkende pijn op mijn tanden dat lijkt net of het draadje los zit maar dat zit hij niet?
Ik gebruik plastic tandenstokers is het misschien slimmer om houten te gebruiken en zijn die er ook in verschillende diktes?
Mvg,
Waarschijnlijk heb je wat tandsteen losgepeuterd en zit dat nu op een andere plek te duwen. Dat is waarschijnlijk wat je voelt. Ik zou toch eens naar een mondhygienist gaan voor een goede persoonlijke instructie en reiniging.
Hoi lieneke,
Bedankt,
Ik kom elke 6 maanden bij de preventie-assistente zij had mij tandenstokers aanbevolen ik zal kijken of ik houte wat fijner vind maar ik dacht dat houte meer pijn doen dan plastic?
Mvg