Pijn warm, koud en zoet in kies

Author:
leiverd
Posted:
wo, 05/08/2013 - 17:43
Hallo,

Sinds enige weken heb ik erge pijn in een kies linksboven. Op foto's is niets te zien, behalve dat 1 vulling vrij dicht bij een zenuw zit. De tandarts heeft inmiddels in de afgelopen twee weken 3 vullingen vervangen waarvan 2 wel leken te 'lekken'. De pijn is echter niet weg. Als ik iets kouds of iets warms drink of eet doet het erg veel pijn. Deze pijn trekt wel snel weer weg. Ook met zoet doet het pijn. Als ik niets eet of drink heb ik totaal geen pijn. Wat zou dit kunnen zijn? De tandarts heeft gesproken over een wortelkanaalbehandeling, maar naar mijn idee moet ik dan continu meer pijn hebben. Kan het zijn dat een zenuw wat geirriteerd is bijvoorbeeld? Of zou het nog iets anders kunnen zijn?
leiverd

Ok en wat is dan slim om te doen? De tandarts heeft het gehad over een wortelkanaalbehandeling. Of kan ik het beter even afwachten? Kan het vanzelf overgaan? Het lastige is dat we een kinderwens hebben. En ik wil niet in een zwangerschap straks een wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan eigenlijk. Maar ja ik doe nu ook liever geen wortelkanaalbehandeling als het niet nodig is.
zo, 05/12/2013 - 16:47 Permalink