slissen

Author:
Anoniempje123456
Posted:
wo, 05/29/2013 - 23:15
Hallo,

Sinds mijn beugel eruit is sliss ik best veel en ik denk dat dat door mijn spalkje komt zou dit kunnen?

En wat kun je ertegen doen?

Mvg
Ortholimburg

Dit is dus een klacht die ik in zowat 30 jaar eigenlijk omzeggens niet ben tegengekomen,toch niet als blijvend probleem. Wat niet wegneemt dat het uiteraard wel mogelijk is. Als het echt niet betert, en het probleem is manifest veroorzaakt door de draadjes, dan kan je ze laten weghalen en vervangen door een nachtbeugel, vb een Essix of ander dieptrekplaatje. Werkt prima ,maar moet uiteraard wél gedragen worden.
za, 06/01/2013 - 17:48 Permalink
Anoniempje123456

Dit is dus een klacht die ik in zowat 30 jaar eigenlijk omzeggens niet ben tegengekomen,toch niet als blijvend probleem. Wat niet wegneemt dat het uiteraard wel mogelijk is. Als het echt niet betert, en het probleem is manifest veroorzaakt door de draadjes, dan kan je ze laten weghalen en vervangen door een nachtbeugel, vb een Essix of ander dieptrekplaatje. Werkt prima ,maar moet uiteraard wél gedragen worden.

Bedankt voor het antwoord!

Ik heb boven en onder een draadje dus weet niet welke ik dan weg zou moeten laten halen,
Zou u mij dit kunnen vertellen?

Mvg
za, 06/01/2013 - 23:12 Permalink
Chris888

Die waar je tong tegenaan komt bij de sis-klanken, meestal boven denk ik? Hoe lang is je beugel er al uit, want misschien is het ook nog een kwestie van wennen?
zo, 06/02/2013 - 00:01 Permalink
Anoniempje123456

Die waar je tong tegenaan komt bij de sis-klanken, meestal boven denk ik? Hoe lang is je beugel er al uit, want misschien is het ook nog een kwestie van wennen?

Hallo,

Mn beugel is er al bijna een jaar uit en is heb met dat draadje altijd al wat geslist maar sins 2 maanden stoor ik me er erg aan.
zo, 06/02/2013 - 09:27 Permalink