Rare kiespijn

Author:
iDutchman
Posted:
ma, 06/10/2013 - 17:12
Hoi.

ZOALS NU HEB IK GEEN KIESPIJN......

Ik heb de laatste tijd, soms een BEETJE kiespijn als ik er druk opzet ( met me vinger tegen de zijkant aanduwen ).

Het is niet veel pijn.. maar als je met je vinger drukt voel ik een beetje pijn.

NA EEN TIJD IS HET WEG EN KOMT HET WEER TERUG?

De verstandskiezen boven waren nooit te zien op foto's.. ( die waren er gewoon niet? )

Nu heb ik het een paar dagen.. maar nu voel ik het ook als ik iets eet.. dan doet het weer een beetje pijn..

De pijn is alleen maar als ik druk zet.. als ik normaal niks doe heb ik ook GEEN pijn...

Ik heb al een afspraak gemaakt bij de tandarts.. maar ik wil gewoon weten of jullie het weten?

De kies zit rechts boven.. de verstandskiezen zijn daar niet door gekomen ( links ook niet ).. dus ik denk dat die er tegen aanzit?
iDutchman

Echt heel raar, vanmorgen rond 11 uur kreeg ik weer een beetje pijn , als ik er tegen aandruk, of iets eet... en uur of 3/4 was het weer weg..

Morgen om 15:15 afspraak... ben benieuwd..! ik hou jullie op de hoogte!:D
di, 06/11/2013 - 21:40 Permalink
iDutchman

UPDATE:

kom net van de tandarts.. die is even gaan kijken.. het schijnt dat bij me achterste kies, een ontsteking onder het tandvlees te zitten, dat komt mede door de verstandskies.. ( of dat is de verstandskies.. )

Nu moet die kies eruit.. dan gaat de ontsteking ook weg.. Afspraak staat 24 juni, 14.15..

Schijt nu al 7 kleuren :(
wo, 06/12/2013 - 16:31 Permalink