Ik heb 4 juni een vulling gehad in een tand onderin,de cariës zat diep en hij moest doorboren tot aan de zenuw en heeft ook nog pulpaweefsel weg gehaald (nog geen volledige zenuwbehandeling alleen dat heeft meneer gedaan). Nu 10 dagen later gaat die steeds meer pijn doen. Hij had het al over om een zenuwbehandeling te gaan doen,maar ja ... na al die vullingen heb ik geen geld meer om een zenuwbehandeling te laten doen ! Wat zou die nog kunnen doen ? Zou die mij door kunnen laten lopen tot volgend jaar met die pijn ?
En omdat ik dinsdag al bij de KC ben geweest vanwege een apexresectie in linkerkies weet ik wel dat die tand schoon is,geen ontstekingen,ik had de KC gevraagd of hij voor mij wou controleren.
En omdat ik dinsdag al bij de KC ben geweest vanwege een apexresectie in linkerkies weet ik wel dat die tand schoon is,geen ontstekingen,ik had de KC gevraagd of hij voor mij wou controleren.
Re: Vraagje
- betalingsregeling?
- lening?
- cash in the attic?
- op één of andere manier iets bijverdienen?
- bezuinigen?
- tand later trekken
Maar dat had je misschien allemaal al bedacht en 'verworpen'.
Oftewel stel hem voor de keus trekken of onbetaald werk leveren aangezien van te voren bekend is dat de financiële ruimte er niet is. Met pijn kan en mag hij je ook niet laten lopen uit oogpunt van zorgplicht.
Zou toch eens in kaart brengen waar je elders heen kan. Misschien wat alstiger en verder reizen maar als het goed is hoef je daar niet vaak langs. Dit blijft gepruts in de marge vrees ik.
Ik had voorheen totaal geen last,maar hij was voor "beter voor komen dan genezen" Hij heeft het alleen maar erger gemaakt. De hel gaat nu echt losbreken,ik ben het zat !