Kiespijn Boven en onder

Author:
SueSue
Posted:
wo, 06/12/2013 - 15:48
Beste Tandartsen, leerlingtandartsen,

Ik heb de laatste dagen zo een last van mijn kies boven en onder. (linkerkant) onder lijkt het steeds te verplaatsen van kies naar kies tot de hoektand. Boven blijft het dezelfde kies, al lijkt het soms ook de kies ernaast. Hoe kan dit? Het is zo een zeurende pijn die af en toe zo naar boven komt en net als nu al zeker 3 kwartier aanhoud, ik hoop dat het snel ophoud want ik wil niet steeds paracetamol slikken.

Ik heb wel vrijdag 31 mei mijn verstandskies weg laten snijden / boren bij de kaakchirurg, maar eigenlijk was die pijn alweer verdwenen na een week. dus denk niet dat het daar mee te maken heeft? en dat was onder dus zou ik boven geen last moeten hebben. Kan iemand mij misschien vertellen hoe dit kan, want ik wil niet om elk klein dingetje aan de telefoon hangen en buiten dat zijn ze maar beperkt bereikbaar, en dit vind ik niet bepaald een noodgeval.
Chris888

Misschien komt dit door overbelasting, bijvoorbeeld door het op elkaar klemmen van je kiezen en/of omdat na verwijdering van je verstandskies iets is veranderd aan de beet? Als het aan blijft houden zou ik je tandarts om advies vragen.
zo, 06/16/2013 - 13:25 Permalink