FOTO: NLer vast in Egypte en krater in tand, probleem?

Author:
schiphol
Posted:
do, 07/18/2013 - 02:01
Hallo mensen,

Ik zit helaas voor het werk 2 maanden vast in Egypte zonder mogelijkheid om even naar huis te keren. Nu is mij net iets aan mijn tanden opgevallen waarover ik mij erg veel zorgen maak. Ik hoop dat een competent iemand even de moeite wil nemen een kort berichtje terug te schrijven.

Misschien kan iemand mij vertellen wat dit waarschijnlijk is en of het nodig is dat ik dringend een tandarts opzoek wat in mijn situatie hier nou niet bepaald makkelijk is (i.v.m. taal, hygiëne etc.)

Zoals te zien is in de link zit in de tand bij de pijl direct NAAST de vulling een ronde krater die duidelijk een andere kleur heeft als de rest van de tand, deze voelt zich aan als de ronde binnenkant van een klein koffiekopje... Ik vraag mij af of hier voorheen ook de vulling zat en die er nu uit is of dit gewoon een gigantisch gat in de tand is wat mij nooit eerder is opgevallen. Mijn tanden zijn verder nog vrij gaaf, in totaal heb ik 1 vulling (precies op die ene tand dus!) en een plekje wat een keer aangeboord is helemaal achterin. Ik was nu wel al 2 jaar niet meer bij de tandarts, bij de laatste controle vertelde hij een interval van 2 jaar was bij mij wel OK.

Ik verheug me op een reactie, dankjewel voor het kijken!

Foto van de tand (hoop dat het duidelijk is!; dropbox link dus als je 1x op de foto drukt wordt het geheel vergroot)
http://www.dropbox.com/s/7cerw809c9wmbv9/Tand.jpg