2 maanden geleden heb ik 4 facings laten plaatsen, op iedere voortand en 2 tanden rechts daarvan.
De ene voortand trekt naar het midden, hij lijkt wel een beetje gedraaid, is niet recht van vorm. Daarbij ogen ze ook te groot, iets dat ik meer lees hier. De (porseleinen) facings werden ter plaatse geslepen. Verder heb ik nu een overbeet van een halve cm wat ik erg lelijk vind. Ik voel me net een konijn. :cry: Ook bij mij is geen setup gedaan, voor ik het wist zaten ze er al opgeplakt.
Ik dacht dat ik er misschien aan moest wennen, maar nu na twee maanden durf ik nog steeds niet breeduit te lachen.
Mijn vraag: Is er iets aan de overbeet te doen en kunnen facings kosteloos opnieuw gemaakt en geplaatst worden? Voor zoveel geld mag je toch verwachten tevreden te zijn?
De ene voortand trekt naar het midden, hij lijkt wel een beetje gedraaid, is niet recht van vorm. Daarbij ogen ze ook te groot, iets dat ik meer lees hier. De (porseleinen) facings werden ter plaatse geslepen. Verder heb ik nu een overbeet van een halve cm wat ik erg lelijk vind. Ik voel me net een konijn. :cry: Ook bij mij is geen setup gedaan, voor ik het wist zaten ze er al opgeplakt.
Ik dacht dat ik er misschien aan moest wennen, maar nu na twee maanden durf ik nog steeds niet breeduit te lachen.
Mijn vraag: Is er iets aan de overbeet te doen en kunnen facings kosteloos opnieuw gemaakt en geplaatst worden? Voor zoveel geld mag je toch verwachten tevreden te zijn?
Re: kan niet wennen aan facings
gelijk geplaatst dus prefab facings als ik het goed begrijp? grote stappen snel thuis...niet de manier waarop het hoort m.i.
Na is natuurlijk altijd beter dan voor, maar ik had gehoopt op meer perfectie.
Vooral die scheve tand en de grootte vallen me tegen.
Wat vinden jullie?
Probleem is dat je nu met de voldongen feiten zit. Met standaard uit de doos facings kan dit niet mooi.
enige optie is opnieuw en dan met handwerk.. Persoonlijk had ik het met composiet gedaan , maar dat terzijde.
Nee, geen facings uit de doos; ze werden computergestuurd ter plaatse in een slijpmachine gemaakt. Zag er heel professioneel uit allemaal. Daarom snap ik die scheve tand niet.
Wat mijn tandvlees betreft: ik heb idd. een parodontologische behandeling gehad en ga 3-maandelijkks naar de mondhygieniste.
Ik ga binnenkort die scheve tand maar opnieuw laten doen. Aan de overbeet en de grootte van de tanden is dus niks te doen?
Nee dit kan veel en veel mooier, maar dan niet met cerec, of bij iemand die wel met cerec om kan gaan...