Ik heb een kleine 5 maanden terug 2 kiezen laten trekken, geen last of bijzonderheden gehad tijdens de genezing.
Nu sinds een weekje heb ik last van de plaats waar mijn kies heeft gezeten, na een paar dagen voelde ik dat er een klein gaatje in het ''gat'' waar de kies was weggehaald aan het creëren is..
Nu merk ik sinds 3 dagen dat dat gat groter aan het worden is en dat er iets uit aan het ''groeien'' is.
Het is wit en hard, het zit niet los maar is ook niet pijnlijk bij aanraking.
Het lijkt wel of er een nieuwe tand aan het groeien is, maar dat is toch absurd?
Iemand enig idee wat het kan zijn..
Groetjes, Denise.
Nu sinds een weekje heb ik last van de plaats waar mijn kies heeft gezeten, na een paar dagen voelde ik dat er een klein gaatje in het ''gat'' waar de kies was weggehaald aan het creëren is..
Nu merk ik sinds 3 dagen dat dat gat groter aan het worden is en dat er iets uit aan het ''groeien'' is.
Het is wit en hard, het zit niet los maar is ook niet pijnlijk bij aanraking.
Het lijkt wel of er een nieuwe tand aan het groeien is, maar dat is toch absurd?
Iemand enig idee wat het kan zijn..
Groetjes, Denise.
Re: Getrokken kies!
Geen last meer van ervaren, pas sinds 5 dagen is op de plaats van mijn vorige kies een gaatje gaan ontstaan.
Die is nu groter geworden en met de dag word hij ook steeds groter... Er komt dus echt iets uit.
Het is als ik voel met mn tong ook echt een hard puntje wat eruit groeit.
Dat is best raar ja. Mag ik vragen hoelang je hechting erin zat en na hoelang de gaatjes dicht waren gegroeid?