Author: alscho28 Posted: ma, 09/16/2013 - 09:50 na een controle heeft de tandarts een kleine oneffenheid weggehaald en deze opnieuw gevuld. Naar mijn idee is er een composiet gebruikt waarbij er niet ge-etst is. Is dat mogelijk of moet er altijd ge-etst worden? vV Re: etsen altijd nodig bij een composiet vulling? veel bondingsystemen kennen een zelf-etsende primer tegenwoordig, dan hoeft echt apart etsen niet meer. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/16/2013 - 10:34 Permalink alscho28 Re: etsen altijd nodig bij een composiet vulling? en dat mag appart worden berekend onder code V20? Ik ben er gewoon benieuwd naar. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/16/2013 - 14:02 Permalink vV Re: etsen altijd nodig bij een composiet vulling? ja, of V21 indien van toepassing. die zelfetsend primer geldt wel als etsen uiteraard. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/16/2013 - 14:56 Permalink 1264 weergaves
vV Re: etsen altijd nodig bij een composiet vulling? veel bondingsystemen kennen een zelf-etsende primer tegenwoordig, dan hoeft echt apart etsen niet meer. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/16/2013 - 10:34 Permalink
alscho28 Re: etsen altijd nodig bij een composiet vulling? en dat mag appart worden berekend onder code V20? Ik ben er gewoon benieuwd naar. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/16/2013 - 14:02 Permalink
vV Re: etsen altijd nodig bij een composiet vulling? ja, of V21 indien van toepassing. die zelfetsend primer geldt wel als etsen uiteraard. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 09/16/2013 - 14:56 Permalink
Re: etsen altijd nodig bij een composiet vulling?
Ik ben er gewoon benieuwd naar.