Verdoving

Author:
medervee
Posted:
di, 10/01/2013 - 15:02
Kan iemand mij zeggen wat het verschil is tussen een verdoving bij de tandarts en de kaakchirurg? De tandarts zit vrij lang met zo’n naald in je mond en is onprettig. Bij de kaakchirurg drukten ze er iets heel snel tegenaan en voelde ik ook niks tintelen oid. Erg prettig. Waarom doen ze dat bij de tandarts niet ook zo?
vV

eigenlijk geen verschil... alleen in techniek van injecteren, dat is heel persoonlijk. dat het bij de kaakchirurg voor u prettig (niet vervelend) was betekent in dit geval alleen dat in uw geval de kaakchirurg een voor u fijnere techniek heeft dan uw tandarts. Voor anderen is dat weer andersom, verschilt per patiënt hoe het ervaren wordt en per behandelaar (los ervan of het een tandarts of kaakchirurg is) hoe het gedaan wordt.
di, 10/01/2013 - 17:58 Permalink
medervee

Dank voor het snelle antwoord! Ik had niet de indruk dat mijn tandarts die optie van injecteren ook aan kon bieden toen ik naar het verschil vroeg...zal het nog eens aankaarten want ik vind het inderdaad een stuk prettiger...maar de gewone manier is ook ook draaglijk.

Nogmaals dank voor het snelle antwoord!
di, 10/01/2013 - 18:11 Permalink