Hallo iedereen, ik heb een klein vraagje.
Enige tijd geleden is mijn achterste kies (onderaan rechts) afgebroken.
Nu deze begint mij wat parten te spelen (pijn) en ik ga deze binnenkort laten trekken.
Nu heb ik gehoord dat wanneer je een kies laat trekken je eigenlijk 'verplicht' een valse moet laten zetten omdat je anders riskeert je bovenste kies te verliezen omdat deze nergens meer op kan steunen? (zwaartekracht?!)
Kan iemand mij bevestigen of dit klopt? Want in principe hoef ik geen nieuwe daar je er visueel geen last van hebt, en het toch een aardige duit kost.
Alvast bedankt!
Enige tijd geleden is mijn achterste kies (onderaan rechts) afgebroken.
Nu deze begint mij wat parten te spelen (pijn) en ik ga deze binnenkort laten trekken.
Nu heb ik gehoord dat wanneer je een kies laat trekken je eigenlijk 'verplicht' een valse moet laten zetten omdat je anders riskeert je bovenste kies te verliezen omdat deze nergens meer op kan steunen? (zwaartekracht?!)
Kan iemand mij bevestigen of dit klopt? Want in principe hoef ik geen nieuwe daar je er visueel geen last van hebt, en het toch een aardige duit kost.
Alvast bedankt!
Re: Afgebroken kies
Re: Afgebroken kies
Is een principe wat best vaak toegepast wordt, ook om bv meer aandacht te kunnen geven aan de kiezen en tanden verder naar voren, als financiën een issue is. dan kan je het geld beter benutten op plaatsen waar het belangrijker is.