heb ook al een tijd last van me tandvlees, nu zegt de tandarts dat al me kiezen zodanig botafbraak hebben dat ze niet eer te redden zijn, ben al een tijdje niet geweest, 2 jaar ong, toen zijn er nog 2 kronen geplaatst, kan het echt in 2 jaar tijd zo slecht gaan, dat alle kezen eruit moeten, :(
de voortanden boven en onder zijn wellicht nog te redden, volgende week naar de mondhygienst
gister is er een begin gemaakt en linksboven 3 tegelijk eruit, weinig last heb ik ervan, het lijkt wel of 1 gat al bijna dicht zit
kan dat zokort erna
alvast bedankt
de voortanden boven en onder zijn wellicht nog te redden, volgende week naar de mondhygienst
gister is er een begin gemaakt en linksboven 3 tegelijk eruit, weinig last heb ik ervan, het lijkt wel of 1 gat al bijna dicht zit
kan dat zokort erna
alvast bedankt
Re: botafbraak
komt het dus vaker voor dat een gat na 1 dag al dicht zit?
alvast bedankt
Stel de vragen eens aan de tandarts, hoort er voor hem bij.
De kans daarop lijkt me niet groot. Uitzonderingen blijkbaar daargelaten. De kans dat er 2 jaar gelden al parodontitis waarneembaar was lijkt me veel groter. Mogelijk loopt u al 10 jaar met parodontitis rond.
Zoals vV al schrijft is de enige mogelijkheid om hier helderheid over te krijgen: foto's, meer info over algemene gezondheid, voorgeschiedenis etc.