fistel en oorpijn

Author:
illana
Posted:
za, 10/26/2013 - 17:38
Heb sinds kort een fistel ontdekt maar er uit angst nog niets aan laten doen...nu ben ik steeds verkoudheid met enorme druk op oor. Kan dat daarvan zijn?
Heb van Huisarts antibiotica gehad maar niets geholpen. Heb op moment geen Tandarts vanwege angst/paniek aanvallen.
Huisarts zegt dat het bultje veel te klein is om last van te hebben maar ik twijfel omdat het aan dezelfde kant zit en dicht voelt.
Ortholimburg

Wel heel weinig info om iets zinnigs erover te vertellen. Als de fistel afkomstig is van een tand zal je toch echt naar de tandarts moeten.
Ik denk niet dat de huisarts de juiste expertise bezit om dit correct te kunnen beoordelen. En wij ook niet met de beperkte info die U geeft.
ma, 10/28/2013 - 13:47 Permalink
illana

De fistel is van een kies en de vraag was of je daar ook verkoudheid en druk op oor van kunt krijgen.
Dat ik ermee naar Tandarts moet weet ik maar ik heb duidelijk gemaakt dat ik angst/paniek aanvallen heb en dacht misschien advies te krijgen hoe ik dat moet aanpakken. Gewoon gaan dat vind ik geen antwoord.
ma, 10/28/2013 - 21:48 Permalink
vV

Is weldegelijk een antwoord, misschien niet het antwoord wat je het liefst wilt horen maar dat doet niet af aan het feit dat alleen de tandarts er wat aan kan doen. We kunnen hier wel een eind weg gaan filosoferen maar dat zet geen zoden aan de dijk in dit geval.

edit: voor mensen met angst voor de tandarts is een apart hoekje op dit forum.
Verder zou je kunnen zoeken op angsttandarts e.d. En met angststoornissen is professionele hulp (psycholoog) erbij halen ook een idee. (als dat niet al zou lopen).
ma, 10/28/2013 - 22:18 Permalink