tandabces

Author:
dvd1980
Posted:
za, 11/16/2013 - 12:26
hallo beste forum leden ik ben hier pas nieuw.ik zit met een tandabces!paar weken terug kreeg ik antibiotica van mijn tandarts en de infectie was weg.maar ik ben niet meer terug gegaan voor de tand te laten trekken ,nu heb ik terug een abces.nu heb ik van mijn huisdokter biclar uno 500 ml gekregen het is voor 5 dagen.maar mijn indruk is dat het ni helpt!is deze antibiotica niet goed genoeg?graag jullie mening.groeten
Lieneke

Antibiotica zet een ontsteking maar even stop. Als je de oorzaak niet wegneemt, komt de klacht steeds terug. En dan nog heftiger omdat je dan een superinfectie hebt; de sterke bacterien zijn overgebleven, De enige echte oplossing is dus die kies trekken...waarom ga je naar de huisarts ipv de tandarts?
za, 11/16/2013 - 15:22 Permalink
dvd1980

Ik moest naar de huisarts voor nog iets anders en dacht ik vraag als hij me antibiotica kon voorschrijven.vandaar die biclar uno.Het is een beetje mijn eigen schuld,na de eerste behandeling met amoxicline ofzoiets was de infectie weg en ben ik niet meer naar de tandarts geweest om die tand te laten trekken.tot men eigen verbazing is de infectie zo snel terug.maar die biclar uno is dat goede antibiotica?hartelijk dank voor de snelle reactie.
za, 11/16/2013 - 15:32 Permalink
Lieneke

Die naam zegt me helemaal niks. Maar je mag so wie so je huisarts de huid vol schelden. Hij had je dit niet moeten geven en naar de tandarts moeten verwijzen. Eneuh...je mag jezelf inderdaad ook even streng toespreken. Gemak dient de mens ook heel vaak niet.
za, 11/16/2013 - 17:09 Permalink