Beste allemaal,
Ik zit met een vraag, ik had al eerder gepost over een mogelijke bijholte ontsteking na een flinke verkoudheid, echter gisteren was de pijn aan mijn voortanden zo erg dat ik toch naar de tandarts ben gegaan. Het bleek toch ontstoken, ik heb op die plek teruggetrokken tandvlees.
Hij heeft het schoongemaakt, en er een gel ingespoten. De hele behandeling die gelukkig maar kort duurde deed enorm veel pijn!! Ik vraag mij af, had dit niet onder verdoving gekund??? Of is dat niet mogelijk bij tandvleesontsteking?
Heel graag een antwoord.
Ik zit met een vraag, ik had al eerder gepost over een mogelijke bijholte ontsteking na een flinke verkoudheid, echter gisteren was de pijn aan mijn voortanden zo erg dat ik toch naar de tandarts ben gegaan. Het bleek toch ontstoken, ik heb op die plek teruggetrokken tandvlees.
Hij heeft het schoongemaakt, en er een gel ingespoten. De hele behandeling die gelukkig maar kort duurde deed enorm veel pijn!! Ik vraag mij af, had dit niet onder verdoving gekund??? Of is dat niet mogelijk bij tandvleesontsteking?
Heel graag een antwoord.
Re: ontstoken tandvlees behandelen
Ik ben helemaal niet te spreken over de laatste behandeling. Hij weet dat ik angstig ben, een behandeling uitvoeren op deze manier is niet bepaald bevorderend. Hij leek mij enig zins geïrriteerd omdat ik de laatste tijd wel erg vaak in zijn praktijk ben geweest. ( Met andere klachten overigens telkens zeer terecht dat ik kwam)
Ik maak me zorgen over dit probleem, teruggetrokken tandvlees lijkt me niet iets wat vanzelf overgaat en als de tandsteen zich weer gaat verzamelen in de pocket zal er misschien weer een nieuwe ontsteking ontstaan.
Mondhygiëniste lijkt mij ook een logisch gevolg, alleen laat mijn portemonnee dat niet toe!!!
Ik leef namelijk van de minima.
Maandag eerst eens contact opnemen met de verzekering.
Bedankt!