Hallo beste mensen afgelopen woensdag zijn mijn voortanden getrokken en is er zowel boven als onder en gebit geplaatst donderdag terug geweest. Wat drukplekjes weg gehaald.. Hoefde het gebit als ik wilde snacht niet meer in te houden, Zodat de kaak ook kan rusten.. Boven houd ik hem wel in vind het niet prettig aanvoelen om helemaal tandloos te zijn en heb geen last van het bovengebit Ben er eigenlijk ook al is het maar zo kort 2 dagen al goed aan gewent. Sterker nog als ik hem na het eten er uit haal en het bovengebit spoel en mond dan kriebelt me gehemelten al heel irritant doordat het gehemelteplaat er niet in zit. Maar nu heb ik een vraag mijn ondergebit zit totaal niet... Heb het idee dat ik hem met mijn onderlip moet tegenhouden, De zeikant is vandaag al bij geslepen aan een kant omdat die echt zeer deed tegen me tong.. en toen ik thuis kwam deed die al weer pijn maar dan aan de andere kant. Kan er totaal niets mee als ik die in heb zelf niet drinken of praten.. zonder dat het pijn doet aan me tong.. Staat nu dus ook lekker in een bakje water. moet maandag toch terug naar de tandarts... maar nu is mijn vraag zijn er meer mensen dit hebben gehad ? en zo ja wat is er aan gedaan? Het is niet een kwestie van acceptatie of gewenning geaccepteerd heb ik het en wil ook heel graag wennen.. maar dan wel zonder pijn Hoe hier mee om te gaan ?
Re: Ondergebit zit totaal niet
Jammer dat je nu pijn hebt van het ondergebit,dat valt dan wel even tegen.
Het zal denk ik nog wel een paar keer aangepast/bijgewerkt moeten worden?
Ik kan je helaas geen hulp bieden omdat ik er zelf nog geen ervaring mee heb.
Sterkte hoor en hou je goed.