Gevallen op voor tanden

Author:
Marrit
Posted:
za, 02/22/2014 - 19:32
Een tijdje geleden heb ik een harde val gemaakt van een trap. Ik kwam onderaan op het beton terecht op mijn voor tanden.
De twee voor tanden zaten eerst los maar ze zijn weer vastgegroeid. Nou heb ik nog wel krassen lopen op beide voor tanden. Het zijn verticale krassen. Ze lopen van de onderkant van de tanden helemaal naar boven. Ook loopt er nog een horizontale kras op 1 van de voor tanden. Er was aan de onderkant van die tand een stukje af. De tandarts heeft dat opgevuld. Er zijn hier en daar nog wat beschadigingen te zien. Ik zit er best wel mee. Vooral vind ik het lelijk als ik in de spiegel kijk terwijl de zon schijnt dan is het heel duidelijk te zien. Ook het stukje wat opgevuld is. Wat kan ik het beste doen?
Wat zouden jullie doen?
zel'dovich

Als u het nog niet gedaan hebt uw wensen en verwachtingen met de tandarts bespreken. Wellicht is er meer mogelijk dan wat nu is gedaan, maar dan moet de tandarts het wel weten. Niet altijd wordt alles automatisch uit de kast getrokken. Als de tandarts u niet verder wil of kan helpen is er misschien een collega waar hij u naar kan doorverwijzen. Iemand met meer belangstelling voor cosmetische tandheelkunde. Laat u alleen niet zomaar een facing of kroon aanpraten want met composiet is ook veel mogelijk
za, 02/22/2014 - 20:28 Permalink