hallo.. ik ben hulp nodig AUB!

Author:
maths12
Posted:
ma, 03/03/2014 - 18:52
heej, ik heb iets waar ik erg mee zit :cry:
ik ben 17 jaar en 4 dagen geleden ben ik wezen stappen,

ik had een drankje en ik had hem even neer gezet en ik ging even naar mijn jas toe om mijn sigaretten te pakken,
en ik liep weer terug en ik nam een slok van mijn drankje en zat er dus een hele rare smaak bij in wat raar in mijn mond voelde ik liet het proeven door een paar vrienden en hun vertelde mij dat er Amphetamine in is gedaan oftewel pep hoe het genoemd word, ik schrok wel maar ik dacht dat er niks aan de hand was, en sinds gisteravond ontdekte ik in mijn verstandskies linksboven dat er een beste gat in zit waar ik met mijn nagel nog helemaal in kan ik weet niet zo zeker wat ik er mee moet doen en bij mijn voorste tand zit een klein spleetje en als ik daar met mijn nagel hard over heen ga dan doet het heel soms even pijn niet heel erg maar wel een beetje ik denk dat dat stukje glazuur is dat weg is ofzo en bij mijn onderste tand zit ook een beetje geelachtig harde laag overheen,

en dus waar ik mee zit hoe kan het met mijn verstandskies met die gat wat moet daar aan behandeld worden?
ik hoorde dat verstandskiezen die ene probleem of gaatje hebben getrokken worden
maar ik wil dus voor zekerheid even vragen

en waar ik dus ook mee zit is hoe ik het moet zeggen tegen mijn moeder want als ik haar verteld dat iemand amphetamine in mijn drinken gedaan is ik denk niet dat ze me daar mee wil geloven en dat ze denkt dat ik dat gebruik,
kan ik dan gewoon niks over zeggen?
want de tandarts ziet dat wel dat het daar door komt toch?
en die mogen hoorde ik daar niks over zeggen
en hoelang kan je met zon gat in verstandskies lopen?
want ik wil niet dat mijn moeder zoiets van mij zou denken van wat niet klopt maar Amphetamine vind ik zelf ook niet echt helemaal geloofwaardig over komen.. :S

ik hoop dat jullie hierbij mij kunnen helpen

want ik vind het fijner om met een opgelucht gevoel naar de tandarts te kunnen gaan anders heb ik te veel angsten ervoor :cry: :cry:
vV

die drugs doen niet ter zake, ervan uitgaande dat je eerlijk bent hierover. Is eenmalig onbewust gebruik geweest dan, en heeft geen relatie met het probleem aan de kies. Geen probleem maken wat er niet is dus.
wat ik bedoel te zeggen is dat van 1 keer zoiets niet met een kies gebeurt. Dus ontdekking ervan en het gebruik van de drugs vallen toevallig samen, meer is er niet. Als je echt structureel gebruikt tast dat inderdaad het gebit aan , dat is te zien, maar dan zijn allen tanden en kiezen wel ergens aangetast.
ma, 03/03/2014 - 19:26 Permalink
maths12

dus het kan niet door die Amphetamine komen?
ik heb altijd al wel wat zwakke tanden gehad
en als je wel wat zou gebruiken is het toch juist nog slechter?

en sinds dat gebeurd is kwam dat opeens te voorschijn
want Amphetamine is toch een bijtende stof? kan dat niet veroorzaakt hebben dat het aan de tand bleef plakken en dat het gwn van alles kapot beet

en wat denkt u wat voor behandeling er gedaan moet worden aan de grote gat in een verstandskies moet hij getrokken worden?

hartelijk bedankt voor uw reactie
ma, 03/03/2014 - 19:35 Permalink
Dutchdevil

Weet je heel zeker dat dit eenmalig is?
Dat je vrienden het zomaar herkennen in een drankje is nogal opmerkelijk namelijk, dat lukt mij niet.
Meestal word GHB 'per ongeluk' in een drankje gedaan, omdat dat verdovend en dus tegenovergesteld van amphetamine werkt.

Zoals vv al zei je kies is het probleem niet, dat is wel op te lossen.

Blijf beter bij die rommel weg, hoe ook, het bengt je niets.
Of anders neem je drankje mee, bij herhaaldelijk gebruik worden je tanden niet het grootste probleem.
ma, 03/03/2014 - 20:15 Permalink
maths12

jaa dat is eenmalig, ik zelf blijf er echt wel van af

paar van mijn vrienden gebruiken het regelmatig of hebben het gebruikt
en hun wisten gelijk wat het was,

maar als er een grote gat in mijn kies zit moet hij dan getrokken worden ? of wat moet er mee gedaan worden

hartelijk bedankt

en inderdaad volgende keer let ik echt goed op
ma, 03/03/2014 - 20:49 Permalink