Stagelopen

Author:
Henk21
Posted:
vr, 03/21/2014 - 22:29
Hallo allemaal, in mijn jeugd heb ik mijn gebit niet bepaald goed leren onderhouden.
tussen mijn 16-18 niet na de tandarts geweest. en op mijn 18de eindelijk zelf een afspraak gemaakt. 8)
Vervolgens sindsdien al aan een beugel gedacht maar het is er nooit van gekomen.
Grootste probleem waren de kosten.

Inmiddels ben ik 21, de financiele kant is eindelijk achter de rug maar nu heb ik weer een ander probleem :smt013
Moet 2014 July-December stage lopen in de zeevaart en op zee zijn geen orthodontisten te vinden
Vervolgens Jan-Juni 2015 school en nogmaals July-December stagelopen.
Misschien is het mogelijk een ferry dienst te doen en zo toch tijd te hebben voor de orto, maar die kans is klein.
Is het zinvol om in Januari te starten en Juni weer te stoppen. Misschien zijn er nog andere opties?

Of moet ik mijn beugel weer uit gaan stellen tot mijn 23-24ste
Wil erg graag zo snel mogelijk aan de beugel, maar het word me elke keer onmogelijk gemaakt :smt013
Ortholimburg

Voor een orthobehandeling is het belangrijk dat er continuïteit is. Orthodontie is zelden dringend dus ik zou alles uitstellen tot na je opleidingen/ stages,als je weet dat je een tijdlang, afhankelijk van het soort behandeling 1 tot 2 jaar, beschikbaar bent.
vr, 03/21/2014 - 23:05 Permalink
Henk21

Tja, daar was ik al bang voor.

Hoevaak is het nodig om "vrij" te zijn voor de orto?
1 maal per week ongeveer geloof ik? of ook wel eens meer?
Misschien valt er wel wat te regelen als ik bij de ferry word aangenomen.

p.s. wat is er mis met de forumtijd lol.
we zitten al lang niet meer op +2 en jouw post is 15mins later als de mijne :smt005
za, 03/22/2014 - 10:49 Permalink