hoi hoi,
ik ben momenteel 20 weken zwanger van een tweeling
ik heb wat problemen met mijn tanden ik heb namelijk in tand 17 een breuk en die tand word 23 april getrokken :cry:
maar ze hebben ook ontdekt de tand ernaast (ontzenuwde tand) dat er daar vocht onder zit, maar deze doet geen pijn voorlopig.
nu is mijn vraag zou ik eerst die tand met die breuk laten trekken of zou ik beide laten trekken ze zitten toch naast elkaar.
ik ben wel een beetje bang maar beter voorkomen dan die helse pijn te moeten doorstaan met tijd .
groetjes,
ik ben momenteel 20 weken zwanger van een tweeling
ik heb wat problemen met mijn tanden ik heb namelijk in tand 17 een breuk en die tand word 23 april getrokken :cry:
maar ze hebben ook ontdekt de tand ernaast (ontzenuwde tand) dat er daar vocht onder zit, maar deze doet geen pijn voorlopig.
nu is mijn vraag zou ik eerst die tand met die breuk laten trekken of zou ik beide laten trekken ze zitten toch naast elkaar.
ik ben wel een beetje bang maar beter voorkomen dan die helse pijn te moeten doorstaan met tijd .
groetjes,
Re: help
Er moet toch een andere oplossing zijn dan die tand te trekken?
En hoelang kan ik nog zo rond lopen ?
De tand met het vocht staat helemaal los van de tand met de breuk. Of die gevoeligheid geeft of niet heeft allerminst te maken met die andere tand of de behandeling ervan. Er zijn meer behandelingen mogelijk met tanden met "vocht", dus het trekken is één van de opties. Je tandarts kan het beste inschatten wat het beste is in jouw geval.