Is er aan de hand vd onderstaande foto's in te schatten hoe lang ik nog ongeveer moet beugelen? Ik ben nu inmiddels bijna 2 jaar bezig (in juli) en ben 30 jaar. Ik heb 6 weken driehoekelastieken gehad om mijn kiezen op elkaar te krijgen dit heeft niet geholpen en nu heb ik blok? elastieken. Boven heb ik chains om de ruimtes te dichten tussen mijn tanden.
* hoe lang moet ik nog doorbijten?
* mijn boven en onder voortanden staan recht op elkaar, hoe gaan ze dit nog corrigeren?
* kan ik een gesprek aanvragen met mijn ortho voor de stand van zaken nu? Tijdens de controles lig ik met mijn mond open en is ze alweer weg en de assistentes zijn heel vriendelijk maar kunnen inhoudelijk verder niets vertellen.
Bedankt alvast hier volgen de foto's:
[attachment=0]foto 6.JPG[/attachment][attachment=1]foto 5.JPG[/attachment][attachment=2]foto 4.JPG[/attachment][attachment=3]foto 3.JPG[/attachment][attachment=4]foto 2.JPG[/attachment][attachment=5]foto 1.JPG[/attachment]
* hoe lang moet ik nog doorbijten?
* mijn boven en onder voortanden staan recht op elkaar, hoe gaan ze dit nog corrigeren?
* kan ik een gesprek aanvragen met mijn ortho voor de stand van zaken nu? Tijdens de controles lig ik met mijn mond open en is ze alweer weg en de assistentes zijn heel vriendelijk maar kunnen inhoudelijk verder niets vertellen.
Bedankt alvast hier volgen de foto's:
[attachment=0]foto 6.JPG[/attachment][attachment=1]foto 5.JPG[/attachment][attachment=2]foto 4.JPG[/attachment][attachment=3]foto 3.JPG[/attachment][attachment=4]foto 2.JPG[/attachment][attachment=5]foto 1.JPG[/attachment]
Re: Hoe lang nog? Voortanden vraagje....
Bedankt voor je reactie. Wat voor foto's zou ik dan moeten plaatsen?
Punt is dat op de eerste foto's mijn tanden op elkaar staan. Verder kunnen ze niet op elkaar. Omdat mijn voortanden onder en boven precies op elkaar staan. Ik kan dus ook mijn kiezen niet op elkaar bijten. (vandaar de stieken?) En dat is ook meteen de reden van mijn voortand vraagje.
Bedankt voor je tijd en antwoorden. Ik zal wat foto's van de beginsituatie posten:
Ik zit bij een orthodontistenpraktijk overigens.
Mag ik aan jou vragen hoe de voortanden gecorrigeerd kunnen worden? Puur uit nieuwsgierigheid. Ik kan me er namelijk niet iets bij indenken.
Re: Hoe lang nog? Voortanden vraagje....à
Op die vraag ga ik niet ingaan, ik kan je wel een heel theoretische uitleg geven ,die waarschijnlijk nergens op slaat omdat ik gewoon te weinig info heb. Het kan m.i wel maar als je hierover de details wil weten dan moet je dat aan je ortho vragen. Die weet waar hij mee bezig is.