Lieve mensen,
De titel zegt eigenlijk al genoeg.
Na een bezoek aan de tandarts heeft de assistente wat tandsteen weggehaald en daarna met polijstpasta mijn tanden gepolijst. Direct daarna zag ik witte verticale lijnen en puntjes op mijn 4 voortanden ( witter tanden mijn eigen tanden ).
Ik weet echt 100% zeker dat ze er daarvoor niet zaten! Nu heb ik de 29ste weer een afspraak om een gaatje te vullen, maar wil dit ook ter sprake brengen.
Komt dit vaker voor na het polijsten? En valt er iets aan te doen, of zijn deze strepen en vlekken permanent?
Wie kan mij aub geruststellen? :(
Met vriendelijke groeten,
Selina
De titel zegt eigenlijk al genoeg.
Na een bezoek aan de tandarts heeft de assistente wat tandsteen weggehaald en daarna met polijstpasta mijn tanden gepolijst. Direct daarna zag ik witte verticale lijnen en puntjes op mijn 4 voortanden ( witter tanden mijn eigen tanden ).
Ik weet echt 100% zeker dat ze er daarvoor niet zaten! Nu heb ik de 29ste weer een afspraak om een gaatje te vullen, maar wil dit ook ter sprake brengen.
Komt dit vaker voor na het polijsten? En valt er iets aan te doen, of zijn deze strepen en vlekken permanent?
Wie kan mij aub geruststellen? :(
Met vriendelijke groeten,
Selina
Re: Witte strepen/ vlekken op tanden na polijsten
Ik heb een aantal foto's gemaakt maar daar is het helaas niet op te zien.
Zou het ook kunnen zijn dat de polijstpasta te grof was en daardoor witte littekens achter heeft gelaten? Zo ja, kan dit ongedaan worden gemaakt? Ik zou anders echt niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Op de voortanden heeft ze geen tandsteen weggehaald, enkel gepolijst en juist op die tanden zie ik de witte vlekken/ strepen.
Al met al denk ik niet dat het iets is om je zorgen om te maken.