Mijn gebit :(

Author:
Klaassie96
Posted:
wo, 05/07/2014 - 15:44
Goeiemiddag allemaal

Ik zal even paar fotos plaatsen van mijn gebit en daar heb ik een aantal vragen over

Schrik niet ze zijn zo geel als de tyfus komt omdat ik in mijn jonge jaren niet serieus mee bezig was ben nu 17 heb enorme spijt maar dat komt pas achteraf. Nu poets ik mijn tanden 2/3 x per dag

Heb ik tanderosie ?
Kunnen mij tander nog witter worden van nature ?
Zijn mijn gaatjes goed gevuld door de tandarts want heb wat vrijje ruimte tussen mijn kiezen ?
Beugel wil ik gaan doen binnekort aangezien ik binnekort 18 word welke verzekering raden jullie mij aan ?
Is er nog kans dat ik een verzorgde gebit krijg zonder facings en bleken ?
Attach
vV

als je bijna 18 bent zou ik nog even als een haas naar de tandarts gaan en daar je vragen voorleggen. Ik zie minimaal 1 noodvulling (gewone vulling heeft tandkleur, niet oranje of wat het is). verder zit er verkleuring door de foto dus niets over te zeggen.
do, 05/08/2014 - 08:29 Permalink
Klaassie96

Nogmaals goeiemiddag

heel erg Bedankt voor jullie antwoorden
maar kunnen jullie echt niet aan de hand van deze fotos zien of ik tanderosie heb?

Ik heb transperante voortanden en soms krijg ik heel veel pijn bij mijn tanden als ik iets kouds of warms drink en bij sommige kiezen heb ik soort van putjes en mijn tanden zijn best wel raar geel misschien kan dat de tandbeen zijn allemaal symptonen van tanderosie.

Ik ben nu verzerkerd bij de agis via mijn ouders omdat ik nog 17 ben er word 750 euro vergoed door de verzekering op mijn 18e leeftijd neem ik een verzekering waar orthodontie volledig word vergoed.

Ik heb 15 mei weer een afspraak mijn tandarts moet nog paar gaatjes vullen en volgens mij doet hij ook die noodvulling. Mijn tandarts wil ik wel vragen maar hij geeft meestal van die halve antwoorden en ik wil hem wel bevriend houden. want hij doet ten slotte mijn tanden.
vr, 05/09/2014 - 12:40 Permalink