Verstandkiezen eruit en daarna beugel

Author:
Moise01
Posted:
wo, 05/28/2014 - 17:32
Beste mensen,

Ik zit met de volgende problemen: Mijn onderkaak vind ik niet goed liggen onder mijn bovenkaak, waardoor ik steeds schuif met mijn onderkaak.

Ook ben ik niet tevreden over mijn tanden. Ik heb een beugel gehad, maar dat was alweer een paar geleden. Ik heb het gevoel dat mijn tanden in mijn onderkaak gekneld worden waardoor ze gekneld staan.

Nu heb ik het volgende bedacht: Het probleem kan liggen bij de verstandskiezen. Ik dacht er aan om mijn verstandkiezen eruit te laten trekken om daarna opnieuw een beugel te nemen. Ik denk namelijk als die verstandskiezen eruit zijn, mijn tanden pas de ruimte krijgen. ik heb namelijk al een smalle kaak.

Wat vinden jullie van deze theorie?
Ortholimburg

Beste mensen,

Ik zit met de volgende problemen: Ik denk namelijk als die verstandskiezen eruit zijn, mijn tanden pas de ruimte krijgen. ik heb namelijk al een smalle kaak.

Die theorie klopt niet. Daarover is al een hoop onderzoek gedaan. Het is wel mogelijk dat je verstandskiezen sowieso weg moeten, maar dan om andere redenen ,niet om ruimte te maken voor je andere tanden.
wo, 05/28/2014 - 18:52 Permalink