kies eruit geslagen nu pijn

Author:
cyprien
Posted:
zo, 06/01/2014 - 19:58
Dag mensen,

Vrijdag na een BBQ fietste ik naar huis en werd vanuit het niets van de fiets geslagen en in elkaar geslagen.
Toen de belagers wegwaren merkte ik dat een kies eruit was en heb hem nog gezocht helaas kon ik hem niet meer vinden tevens is de kies ernaast ook beschadigt geraakt tot vanmorgen geen last van gehad en nu begint het zeer te doen en ik kan moeilijk eten.
Ik wou sws een afspraak maken voor de de kies maar ik ben nogal bang voor de tandarts.
ik vroeg me af de tandarts in dit soort gevallen voorrang geeft aangezien ik amper kan slapen of eten en pijnstillers nauwelijks tot niets helpen.
cyprien

Ja aangifte is gedaan.
De eerste gedachten was iets van het doet geen pijn dus maandag ff afspraak maken.
Maar zoals ik eerder al zei begon het vanmorgen toch erg pijn te doen. het lijkt net of er een zenuw bloot ligt
Als ik maar van de pijn af ben en weer kan slapen en iets eten
zo, 06/01/2014 - 21:10 Permalink
cyprien

Even een kleine update,

Heb tot 4uur wakker gelegen na een tijdje ebte de pijn weg en kon ik in slaap komen maar 4uurtjes maar toch beter iets dan niets.
Gelijk om half 9 tandarts gebeld blijkt hij vakantie tot en met vandaag te hebben.en de tandarts die voor hem invalt vind het niet nodig om nu te komen en zegt dat ik morgen maar terug moet bellen.
De pijn is nu minder en kan mn kaken iig weer op elkaar zetten.
ma, 06/02/2014 - 10:12 Permalink