Pijn na het verwijderen van mijn verstandskies

Author:
Michael299
Posted:
za, 06/21/2014 - 19:44
Beste mensen ik heb een vraag over mijn behandeling ,

Afgelopen woensdag ochtend ben ik voor de tweede keer bij de kaakchirurg geweest om de tweede verstandskies eruit te snijden. Bij het verdoven kwam die al tegen de zenuw van mijn tong aan omdat die een aardige optater kreeg. Toen het verdoven was ingewerkt is alles zonder verdere problemen verlopen. Nu dag 3 heb ik een wang die zo groot is dat het lijkt alsof er een tennisbal inzit dit had ik al verwacht omdat de rechterkant precies net zo was, ik heb nu alleen al vanaf dag 1 het probleem dag als ik mijn kiezen op elkaar wil zetten dat niet gaat omdat ik dan op m'n wang bijt althans dat dacht ik. Ik heb nu ongeveer een half uur geleden maar doorgezet omdat ik nu toch wel is wat wil gaan eten. Dus ik net voor de spiegel mijn wang aan de kant geduwd en met verlichting erbij gekeken wat er ging gebeuren en tot mijn verbazing kwam er een vieze bruin achtige kleur eruit gelopen. Is dit gedeelte dan ontstoken en moet ik ermee teruggaan naar de kaakchirurg of moet ik afwachten tot de zwelling minder is? Bij voorbaat dank Mvg Michael.