Linker verstandkies laten weg halen! En nu probleem

Author:
Edgersuzanne
Posted:
do, 07/03/2014 - 17:57
Afgelopen dinsdag mijn verstandkies laten weg snijden ( links onder) de behandeling viel reuze mee wel veel geduw en geboor!
Weinig pijn gehad en de volgende dag en vandaag ook gewerkt ondanks dat ik met een enorme bult/zwelling op mijn linker wang rond loop.. Met bukken komt er veel druk op.. Ik had verder ook nog niet gekeken in mijn mond leek mij niet verstand.. Nu net toch even gekeken en begon het direct te bloeden.. Ook zag ik dat het bij de hechtingen wit is geworden heb ook een vieze smaak in mijn mond..

De kaakchirurg was niet meer bereikbaar na 17uur..

Tevens had ik een recept mee gekregen voor naproxen en niet voor spoelen?????

Graag zou ik advies hier over willen

alvast bedankt!!

Suzanne
edje1969

Hallo ook bij mij is de linker verstands kies getrokken maar gewoon door de tandarts en dat is 2 weken geleden na het trekken kreeg ik in de avond hevige koorts en dat heeft het weekend aangehouden maar de pijn bleef de volgende week en het bleef ook erg dik en ben die vrijdag avond daarop terug gegaan naar de tandarts en werd toen gesneden om te ontlasten en ook heb ik 11 dagen sinds het trekken amoxicilline geslikt maar de kuur is inmiddels over en heb nog steeds een dikke pijnlijke kaak en kan mijn mond haast niet openen dus eet op moment alleen vla en yogurt en neem als extra wel multy vitaminen in bruis tablet de pijn neemt its in hevigheid af maar de kaakspieren blijven hard en opgezollen, wie weet hoelang dit gemiddeld nog lan duren want het eten is een ramp zo en het slapen ook ondanks de pijnstillers.
vr, 07/04/2014 - 09:36 Permalink
Edgersuzanne

Bedankt voor uw reactie! Inmiddels is het 5dagen geleden de zwelling neemt af en het is mega blauw! Maar pijn vrij! Alleen gister was het opeens even pijnlijk.. Wond in mijn mond ziet niet wit meer en heb veel gekoeld en 2x gespoeld! Er zit nu 1harde plek nog en gevoelig als ik er aan kom.. met de dag word het gelukkig beter! :smt003
zo, 07/06/2014 - 14:43 Permalink