In 2007 heb ik een wortelkanaal gehad in een tand (nummer 12) al na die WKB voelde ik dat ietsje los zat .. moest ik niets van aantrekken .. maar nu 7 jaar later gaat die nog losser zitten en hoor ik het zelfs kraken als ik nog maar zachtjes een duwtje tegen geef :smt017 Enig idee waarom dit gebeurd .. en of die tand nog te redden is :smt017 Nee ik heb geen pijn .. gek genoeg
Wel kan ik vertellen dat die tand zwart werd,in 2012 heb ik nog een facing gehad erin,die kwam los na een jaar en hebben ze het maar zo gelaten,6 maanden later werd het zwart aan de bovenkant van de tand tegen het tandvlees,tandarts dacht dat het te maken had met het verkleuren door de WKB ..
Wel kan ik vertellen dat die tand zwart werd,in 2012 heb ik nog een facing gehad erin,die kwam los na een jaar en hebben ze het maar zo gelaten,6 maanden later werd het zwart aan de bovenkant van de tand tegen het tandvlees,tandarts dacht dat het te maken had met het verkleuren door de WKB ..
Re: Loszittende tand
Ik heb nog een rare tic .. ik stopte met duimen rond mijn vierde,maar ging toen over op tong zuigen .. dus ofwel ik klem mijn tong tussen mijn tanden .. ik heb moeite omdat af te leren,want ik doe het voornamelijk wanneer ik me concentreer en snachts in mijn slaap haha
Het losstaan van de kies hoeft ook niet per sé te maken te hebben met het wortelkanaalprobleem.
Maar ik vraag me af wat eigenlijk je vraag is.
Wat de beste behandeling is, hangt af van de diagnose, maar ook van het klinische en röntgenologische beeld.