Dag,
Gisteren heb ik een kies laten trekken.
Het bloeden stopte volgens planning, en ik heb voorzichtig wat gegeten.
Nu, 24 uur later, is de pijn veel minder (al slik ik voor de zekerheid nog wel pijnstillers), maar treedt een ander probleem op.
Ik merkte het vanmorgen na mijn ontbijt: een vieze (na)smaak als ik gewoon water drink.
Ook na het tanden poetsen was de smaak meteen terug.
De smaak kan ik niet echt goed omschrijven - het lijkt in elk geval alsof er iets aan het rotten is.
Ik heb nog geen last van die smaak als ik niet drink, al ben ik wel bang dat het voor mijn omgeving te ruiken is.
Wat kan dit zijn? En wat kan ik er aan doen?
Bedankt alvast.
Gisteren heb ik een kies laten trekken.
Het bloeden stopte volgens planning, en ik heb voorzichtig wat gegeten.
Nu, 24 uur later, is de pijn veel minder (al slik ik voor de zekerheid nog wel pijnstillers), maar treedt een ander probleem op.
Ik merkte het vanmorgen na mijn ontbijt: een vieze (na)smaak als ik gewoon water drink.
Ook na het tanden poetsen was de smaak meteen terug.
De smaak kan ik niet echt goed omschrijven - het lijkt in elk geval alsof er iets aan het rotten is.
Ik heb nog geen last van die smaak als ik niet drink, al ben ik wel bang dat het voor mijn omgeving te ruiken is.
Wat kan dit zijn? En wat kan ik er aan doen?
Bedankt alvast.
Re: Kies getrokken, nu vieze smaak
Wat betreft het schoonhouden - dat zou kunnen. Inmiddels lukt dat dus wel weer goed.
Ik las elders over dat dat te maken zou kunnen hebben met ontstekingen en dergelijke.
Ik wilde zeker weten of het goed zat, ik had weinig zin in problemen.